Indiska 69kr



vår allra första egna advents-ljusstake!
Alla jag har hittat har inte varit så juliga och allt ser bara fejk ut men mitt där inne på Indiska på understa hyllan på ett bord under de indisk-inspirerade ljusstakarna så står denna otroligt juliga ljusstaken och den var bara min att ta hem!
Var så stolt att köpa min egna och kvinnan framför mig småskratta när hon hörde mig säga "alla ser inte så juliga ut ju men det gör den här, röd och juldekorativ!!" så vände hon sig om och sa "ja det är rätt! lycka till med lägenheten" (för jag sa att det var min första egna julpyntade lägenhet).

Så nu står det första ljuset och brinner idag för att komma lite ikapp från i söndags så det blir lite tripp-trapp-trull-känsla på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0