Konst à la cw

Efter mina underbara mattetimmar som jag för övrigt var ganska impad av mig själv så åkte jag hem för att hälsa på Caroline som hade målat en tavla till mig! Hon fick fria händer och den skulle påminna mig om att man alltid klarar sig och lite girlpowerkänsla och texten satte ju pricken över iet på vad jag sökte och rosa kan ju inte bli mer "girlit"! Just nu står den på hyllan i hallen så man kan se den tydligt men upp på väggen ska den absolut! Bara så du vet Caroline så kommer alldeles säkert fler beställningar av mig!:) underbar!


Kommentarer
Postat av: C

Tack kära du, vad glad jag blir! :)

2011-11-03 @ 21:38:16
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0