Make up store



Under ett litet tag nu har jag börjat fastna väldigt mycket för Make Up Stores smink och produkter och nu har jag använt mina allra allra sista födelsepengar (bra när man hittar att man gömt undan pengar)  för att få min första ögonskugga och det blev en matt svart ögonskugga som första.
Passar perfekt till maskeraden jag ska till och den jag ska föreställa är arg så jag tänkte sota mina ögon rätt så rejält.
Boxen innehåller en primer som man har under ögonskuggor för att ge ögonskuggan mer färg och glimmer och gör så att ögonskuggan håller sig bättre utan att kladda (så det gäller att man bara tar ett tunt lager!) så det rekomenderar jag alla töser att införskaffa sig!

Ögonskuggan: 140kr
Primer: 155kr
Inhandlat på Kicks, Väla nu när dom fått in sitt sortiment av MUS smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0