man lär sig något nytt varje dag

Jag är tydligen hjulbent!
Nu måste jag tänka hela tiden på hur jag går med mina fötter för det är mitt vadben som förstör tydligen. Mina ben är inte raka, utan från höfterna och ner till knäna går det i en "linje" men efter knäna och neråt så går det utåt och då går jag utåt med mina fötter också så ser ni att jag går konstigt ute på stan är det för att jag nu måste trycka in mina fötter och överdriva lite för att få rätt på det. Därför har jag ont i mina knän så nu har jag fått en jädra massa övningar som jag ska göra 4-5gånger fram tills nästa onsdag för att sedan följa upp med sjukgymnasten igen!



om ni tänker er dessa knäna bakifrån så ser ni på vänstra bilden att det går ut sen igen till höger(dock går mitt lårben rakt upp istället för att det ska luta åt höger som på bilden), och jag ska försöka gå från det till bilden till höger.

Lycka till säger jag till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0