13 september

jaa som ni kan se så håller jag på att bygga om lite men jag är inte riktigt klar, jag vet inte vart mina "kategorier" har tagit vägen men det återstår väl att se.

Nu för att komma till något roligare! Jobbat idag och efter blev det som jag planerat, en powerwalk på ca 5km. Skulle egentligen åka och handla med Simon men kände att tiden räckte inte till att både köra och handla och sen promenera så det fick bli att jag powerwalka upp till Willys där Simon mötte mig så fick jag ta två flugor i en smäll! Blev rätt så stor mathandling idag eftersom allt verkligen var totalt tomt i skåpen men nu kan jag äta mig mätt igen till träningen. Något jag blev glad att hitta var kebabskaven, alltså kebabkött som jag kan göra mina sallader med. Ett tips till när man är med vänner och ska sätta sig på en pizzeria är att kebabsallad är faktiskt nyttigt.

Har sedan bara försökt klämma på bebis resten av kvällen men eftersom hennes mage inte fungerar helt så är det enda hon gör är att spy så det går inte riktigt att hålla henne i famnen och vagga lite fram och tillbaka men snart så!
Imorgon vankas morgonträning på gymmet med kondition och ben/rumpfokus och sen en liten mindre "operation" eller vad jag ska kalla det men sen ska jag nog bara försöka vila kroppen lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0