14 september

Gokväll!
Blev inringd till jobb men fick sluta kl11 för halv12 skulle jag göra ett ärende och om det ärendet kan jag säga att jag gör det aldrig mer, det var då fan inte skönt nånstans och förhoppningsvis om inget går fel så behöver jag bara göra det en gång i mitt liv.

Och eftersom jag blev inringd imorse och jag har varit sängliggande resten av dagen så har det inte blivit nån tränings idag men förhoppnings kan jag ta min lilla yogamatta om nån timme och utföra lite lätta övningar så jag får röra på kroppen lite som dom sa att jag skulle göra ifall smärtan inte gick över, den kommer vara kvar antagligen i ett par dagar men ska nog överleva.



hittade ju en höstjacka när jag var i Malmö med Maisie men dom hade inte den i stlk 38 på alla HM som dom hade (vem har 3HM på en och samma gata?!)
men dom hade den på Väla så nu slipper jag gå runt i detta dystra vädret i jeansjacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0