15 september - peugeout

Sitter lite på jobb och har lite tid över innan jag slutar för att skriva ett litet inlägg till er!

Gud sikken dag det har varit idag! Var på gymmet halv10-11 idag, fokus på ben och rumpa samt kondition idag och direkt efter det hämtade jag upp Simon för att köra och titta på en bil jag hitta inatt på Blocket, bilen var helt perfekt, över förväntningarna och nu står det två bilar på parkeringen där hemma. Ja ni läste rätt, vi köpte den på plats! En metallicblå Peugeout 607 och är helt perfekt, med baksäte så nu ska jag vara taxi imorgonkväll antagligen. Känner ni någon som vill köpa en Peugeout 206 cc (cabbe) så hojta till här i kommentarsfältet!

Annars blir det morgonjobb imorgon med eftermiddagspass på gymmet, fokus bål.
Har fått lite smaskiga bilder idag också på kroppsförändringen som jag lägger upp sen när jag slutat och är hemma hos gubben min!

Nej, nu ska jag inte sitta här och trada!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0