20 september - svettlökar, hårsvett, ryggsvett.. svett

Jag orkar knappt säga hej till er läsare idag. Det var längesen jag hade ångest för att lämna sängen men den kom imorse! Men det som är så skönt är att nu när jag kommit ut i arbetslivet är jag helt tvärtemot än hur jag var när jag gick i skolan, då skulle det alltid skjutas upp saker hela tiden och man sa alltid "tar det sen". Nu är det snarare "nej vi tar det nu så är det gjort och allt går mycket snabbare" och då går bara arbetsdagarna undan. Hade jag gått i skolan nu och samtidigt jobbat så hade jag avlidit om jag fick schema på att jobba mellan 7.30-16.00 men det går så himla fort att man knappt märker det.

Just nu är jag hemma på lunch, Simon håller på att knåpa ihop något i köket. Erbjöd mig att hjälpa till men han visste inte ens vad han skulle göra så jag fick sätta mig ner istället.
Ikväll blir det träning, kondition till max och fokus på armar och rumpa idag! Vill svettas så att det bara rycker om det och jag ska vara helt död när jag slänger mig i badkaret senare ikväll!

Äppelcider och sourcream-kex ligger i skåpen i köket och bara skriker efter mig men ännu har jag hållit mig borta från dom och det svider lite. S.crem-kexen med brieost.. ååh vad jag ska äta på lördag!
Fast jag har hållt igång ett bra tag nu så känner jag ändå att jag inte är där jag borde vara så därför blir det kondition på högsta nivå idag!

bild från firandet av Malin i helgen! Ungen har förflyttat sig ut till Kattarp av alla ställen men tycker ändå att dom gjorde ett bra val, fint område och fin lägenhet med trädgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0