23 september - 1månad tills man är vuxen

Just nu befinner jag mig i ett underbart moln! Är på Friskis och känner att dagens pass har gått så otroligt bra och känner verkligen fokus på benen och rumpan så det bränner! Just nu håller jag på att varva ner med en halvtimmes powerwalk och sen ska jag bara göra en magmaskin och stretcha sen ska jag möta upp mamma på bhof där det är AfterWork! Åt en riktigt fettig lunch med mycket sås till kebab och prinskorven sen fick det bli nån kolhydrat av brieosten och måste erkänna att äta så fettit som jag gjorde idag känns det annorlunda att träna 3timmar efter lunch, känner mig mer taggad och pigg!! Ursäkta för en hel sammanlagd text men blir konstigt när man bloggar på mobilen! Puss! Hörs ikväll om lchf-del 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0