25 september

Gokväll/gonatt/godmorgon säger jag! Precis kommit hem efter att agerat taxi till svägerskan o hennes man och kom hem till ett berg av ölburkar som stank så eftersom jag redan var uppe och vi har haft problem med bananflugor så tänkte jag inte dom stå där och stinka och dra till sig mer flugor.

Det märks verkligen att man hållt sig på att inte försöka äta så mycket sötsaker för det har jag faktiskt ätit rätt mycket av idag med kalas och myskväll hemma hos mamma och fyfan vad min mage har mått! Redan efter 5 bitar lösgodis blev mina tarmar till en stor klinglande orm som fått en skit på tvären.

Nej, nästa lördag tar jag det lite lugnare och tar min slitna kropp ut på en powerwalk imorgon, får vila lite nu från gymmet en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0