27 september - sista dagen i sverige för veckan

Sakerna som ska packas ner ligger i sin ordning på sängen, papprena är utskrivna, passen är fortfarande inom sitt giltlighetsdatum och jag vill allt annat än att stanna kvar i Ängelholm för helgen. Bara komma bort, se på meningslösa chickflickfilmer och se Big Ben, London Bridge, Oxford Street och den gamla hederliga dubbeldäckarna samt röda telefonkioskarna.

Jag har 1.5h kvar på jobbet sen kommer mamma och pappa över och säger hejdå sen blir det att packa för fullt. Inte så mycket jag ska ha med mig men får nog åka ganska tidigt imorgon med tanke på att gaten stänger 9.45 och man ska väl vara där en timme innan så runt 6 får vi väl åka.
Fick ett litet trevligt sms från ett par vänner som visar sig ska till London på fredag och bo på samma hostel som vi så ska bli skojsigt!

Nej, ska strax vidare och avsluta mitt jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0