första helgen i september

har så mkt tankar och viljor i mitt huvud idag att det kommer bli en fullspäckad dag.
Jobbat fram tills nu, ska snart äta lunch och om ett litet tag ska jag ta mig ner till gymmet eftersom det blev Ullared igår istället för träning.
Fick med oss ganska mycket och det var superbilligt på vissa saker så man bara samla på sig ett litet förråd men vissa saker ångrar jag att jag inte tog mer utav men aja, det blir väl inte sista gången man är på Ullared!

Köpte även en våg så just nu väger jag 64.8kg. Ganska lagom tycker jag :)
förresten så hitta jag den här bilden på datan, är det någon mer än jag som blir skrämd?!?! ingen hacka, inga ögon och ett jättegap?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0