fredag fredag fredagskläm!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg och ikväll ska jag klämma på bebislår och ta en vinare med Caroline!
har jobbat sen halv8 och har haft en sån lugn dag att allting bara har flytit på så bra att jag fick en timmes håla mellan två vårdtagare (jag jobba som förstärkning idag så då har man inte så mycket) så jag mötte upp Maisie på hennes powerwalk och gick en runda på 5.5km innan jag gick tillbaka till jobbet efter ett snabb ombyte.

Jag tar inte gymmet idag eftersom vår promenad med mina rumpskor i snabb takt tog ganska bra så ska köra lite magträning här hemma istället innan min bror kommer hit vid 4tiden och vi kör och klämmer på vår systerdotter, OMG JAG HAR EN SYSTERDOTTER!! (..har nog fortfarande inte vant mig haha!)

hade ju inte tackat nej till att ha sån platt mage och ligga i den poolen igen! ska ni till Patong, Thailand så rekommenderar jag riktigt rejält Duangjitt Hotel som ligger 1minut från stranden och så fint hotell, nästa gång jag åker till Thailand är det just det hotellet jag är ute efter, allt för den underbara poolen där man kan ligga och sola i samtidigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0