" jag blinkade inte ens när jag sa att han skulle dra åt helvete"

idag säger jag så till gårkvällen, natten och denna dagen.
Den mörka hårbottnen är färgad, jag försökte färga ögonbrynen men det ville inte "blanda" sig, ansiktsmasken är på och jag ska iväg på jobb om en timme. Ska passa huset då all personal har apt-möte så jag slutar redan halv5. chill. chill.

det blir faktiskt inte träning idag, kanske promenad ikväll men tror ni förstår från inlägget inatt. Är bara verkligen deppig nu för tiden och ni får ursäkta om jag är tråkig men just nu behöver jag verkligen nån som bara lyssnar, håller med mig oavsett vad jag säger, pratar/skriker hela natten på alla dumma människor, panikångest över 20årsfesten, träning och hälsa och varför man inte uppfunnit min "knapp" ännu som gör exakt som jag vill..

blir nog bara middag hos mamma sen försöka städa både mitt inre och mitt yttre och miljön runt om. känns bara som man blir tagen för given och jag orkar inte börja sortera mina vänner.. igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0