mätningsdag idag!

shit pommes det är ju mättningsdag idag!?
ha ha ha med tanke på mina misslyckanden de senaste 2-3veckorna har jag inga höga förväntningar men jag åt faktiskt lite godis igår men la av ganska snabbt då det inte var gott längre så börjar iallafall komma i mina rutiner och eftersom jag blev supersjuk igår så fick jag bara i mig frukost och 3bananer.

aja here we go,
mått från start i juli:
Midja: 94cm
Rumpa: 104cm
Lår: 59cm
Armar: 34cm


mått från augusti:
Midja: 91 (-3)
Rumpa: 102 (-2)
Lår: 58 (-1)
Armar: 30 (-4)


mått från september:...
Midja: 90 (-4)
Rumpa: 99.7 (för att va petig :P -4.3)
Lår: 57 (-2)
Armar: 30 (-4)

(jag skriver -** från början till nutid så jag tar inte måtten från augusti till sep utan juli till september)
armarna är jag inge förvånad över då jag knappt rört på dom, magen är jag glad över att jag gått ner det igen fast jag tillomed har fuskat. Låren däremot är jag lite förvånad över då jag mest kört kondition men får väl kanske slänga in en benmaskin också men vet inte om det är så smart med tanke på mina urdåliga knän. Kan kanske ta lätt vikt på en benmaskin?

Men nu känner jag ändå att allt är på sin plats förutom maten men kan ha med att göra att jag var sjuk igår och åt inte riktigt ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0