nyduschad och gör mig redo för jobb!

JAG ÄR HUNGRIG!!
skojar inte, har nada i kylskåpet och Simon har inte sagt att han tog det sista brödet igår så jag har inte ätit frukost, inte lunch eller mellanmål! och jag ska dra till jobbet om en timme..
Får väl bli att man köper på vägen till jobbet fast man är luspank nu efter att man bokat flyg till London i slutet av september med bror min och då har jag inte bokat hostlet ännu och ska jag ha ett bra boende där så vill jag helst ha på Pickadilly Backpackers som min syster rekommenderar starkt men det kostar ca 1500kr för dom tre nätterna vi är där så får väl se, får nog låna av mamma sålänge.

Idag blev det iallafall

10min cross
biceps
triceps
rumpa
mage
cykling

det kom en jävla massa polska tonåringar som ockupera hela övervåningen så blev inte så länge på crossen som jag tänkt men svettig blev jag!!

update:
denna vecka kommer bli en sån "känner-mig-allmänt-ful-och-rörig"-vecka så denna vecka kommer inte alls bli kul. iallafall inte innan hostel är bokat och utväxten är färgad ..

Nej, kände att jag inte kan slappna av vid bloggen och skriva det jag vill, får nog ändra designen och förnya mig lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0