En månad har nu gått..

jaha, 1 augusti var det idag och jag har precis fått i mig en sen lunch, slutade jobba 13 och är ledig imorgon så detta dygnet ska jag bara njuta och slappna av! Om 2h vankas gymmet för att inte få håll nu när jag precis ätit, står konditionsträning på schemat och idag ska det mätas och pratas!

Vi börjar väl med måtten,

Gamla:
Midja: 94cm
Rumpa: 104cm
Lår: 59cm
Armar: 34cm

Nya:
Midja: 91 (-3)
Rumpa: 102 (-2)
Lår: 58 (-1)
Armar: 30 (-4)

Så lite har det minsann hänt! Ska bli ännu skönare med gymmet nu, och sen om pillerna funkar eller inte får vi väl se! Dom ska även ge mer energi så får väl se om jag slutligen är uppe dygnet runt!


Godisätandet konstant känner jag inte längre, sagt det innan och säger det igen: ät STOR frukost och STOR lunch med en frukt här och där så håller ni (jag lovar!!) blodsockernivån på rätt linje och man känner inte det konstanta suget längre!
Hade det varit för en månad sen hade jag skyndat mig hem från jobbet i illfart bara för att jag vet om att det ligger en iskall Colaflaska i kylen. Men idag har jag faktiskt låtit den ligga och sparar den slanten åt en kväll med en bra film istället!
Jag hade kunnat promenera mer än vad jag gjort men med min ändrade kost och en promenad hit och dit har ändå gett resultat och det bästa av allt är att Simon har fixat Wii fitness till mig!! Eller ja, brädan har han fixat och redskapen så nu ska jag bara fixa skivan också!

1 månad har gått och har sammanlagt förlorat 10cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0