det var längesen jag inte kunde somna om nätterna

Här sitter jag, dömd för att misslyckas känner jag. inte med det som har med projektet att göra men just nu såhär sent på kvällen suger allting balle!

Har så många tankar i huvudet att jag inte vet vad jag ska ta vägen.
är något minsta lilla snett så blir hela jag sne.
är det något som bekymrar mig kan jag inte träna, det kan många andra då träning rensar deras tankar men med mig är det tvärtom. Jag kan inte träna när det är kaos i mitt huvud. Det har varit många gånger jag varit nära på att bryta ihop på crosstrainern.
vågar inte ha på mig det ena och det andra. Inte visa mig i underkläder för Simon.
Känner mig allmänt "pluffsig" och det har jag gjort ända sen min lilla "operation" eller vad man ska kalla den för? För att vara helt ärlig mot er kan jag väl berätta varför jag haft uteblivna träningar på senaste. Jag har slängt mina ppiller och satt i spiral istället eftersom jag alltid glömmer att ta pillerna och detta har gjort att jag knappt kunnat gå, haft magkramper, tappat andan pga smärta ibland, och varit extremt svullen i magen vilket då har gjort att jag känt mig väldigt otränad och fått panik av att inget jag gjort de senaste månaderna har funkat.
Hade jag vetat att det skulle göra så ont att sätta in spiralen samt dagarna efteråt så hade jag aldrig i mitt liv gjort det. Fy fan säger jag bara, nu är dom där små bortglömda pillerna lyckopiller i mina ögon.
Så ni som funderar på spiral:
1. slå er medvetslösa strax innan ni sätter er i gynstolen.
2. ta ledigt från jobb den närmaste veckan.
3. håll er kille borta.
4. varna alla dina vänner att du behöver massa isglass och varma vetekuddar och att du kommer vara skitråkig den närmsta veckan.


Om man säger såhär så får jag panik när jag tänker på när det är dags att ta ut den.. vilket troligtvis blir inom snar framtid tyvärr..

magen putar ut, jag är skitsugen på Piggelin, har en iskall cola och äppelcider i kylen, vill äta upp alla Piggelinen som ligger i frysen.
Det känns bara som att jag bara tränar och tränar men inget händer, fast jag förlorar cm för varje månad som går men det känns bara som att jag kan ge mer än vad jag gjort och då tycker jag ändå att jag hållt på bra med 1.5h träning på gym varannan dag med fokus på olika muskelgrupper.
Tror det har med maten att göra lite också, känner mig inte heeelt på topp med min LCHF-diet och ska försöka köra så stenhårt jag bara kan fram tills jag fyller 20.
Jag har bara blivit väldigt deppig och känslosam sen jag fick spiralen, mycket negativa saker och smärtan står jag inte ut med.
Känner för att bo på gymmet hela dagen imorgon.
Känner för att fixa till det som blev snett i hårfärgningen jag gjorde igårkväll. La ju i en mörk färg i utväxten sen på med det röda men det röda fastna inte på den nya bruna utväxten så jag är liksom väldigt mörk, närmare svart i botten och resten en fin röd färg så får nog fixa och jämna ut det imorgon. Förstår ni vad jag menar med att minsta lilla sak irriterar mig? Bara en sån sak kan få mig att gå hem tidigt imorgon från gymmet.

Nej, nu får jag väl komma med lite gladare och roligare inlägg. Nästa inlägg kommer mer handla om tips på hur man kan börja sin LCHF-diet och varför. Men om det blir skapat ett sånt inlägg inatt eller imorgon återstår att se..

gammalt foto, e verkligen inte såhär glad just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kämpa Ciaaa :) (.... och tack för att du påminde om ppiller, annars hade jag glömt mitt idag)

2011-09-21 @ 18:31:54
URL: http://annaasvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0